Alla inlägg under december 2006

Av Fredrik - 31 december 2006 11:09

Idag är de nyårsafton, ska lalla runt med Henrik o Robert o leka med raketer =)Ska åka till farmor också, hon fyller 88 idag, synd att hon är så gammal o kommer försvinna snart.... Måste vara lite finklädd, men jag vägrar o ha skjorta! (enda fina jag har =D)Ikväll kommer päronas kompisar hit, iaf 4st, ska äta middag med dom, sen ska jag leka ute... nyår med regn kommer nog vara en ny och annorlunda upplevelse... DET SUGER SÅ TOTALT UTAN SNÖ, ville bara säga detSåg underworld o underworld evulotion, så jävla fina kläder dom har ibland O.o Nu ska jag komma på något o ha på mig

Av Fredrik - 29 december 2006 12:06

Precis när jag blivit glad så bråkar min mamma o brorsa och förstör allt, inte det bästa som kunde ha hänt. Men jag sket rätt mycket i det o tänker hur jag ska göra om mitt rum... knepigt då det är relativt litet, 265x280cm, men jag har en bra idé nu, har jag iofs haft flera gånger... Idag ska jag städa o hämta linser, men jag orkar inte åka in till stan, iofs kan jag alltid städa först, åka in o hämta linser, sen sitta på nexuz en stund =) (nexuz är internetcafé vid medis)

Av Fredrik - 28 december 2006 13:58

Idag är jag glad... eller relativt glad, jag tänker inte så mycket, jag har inte suttit framför datorn, förrän nu. Rensade vinden hos mormor o morfar med min brorsa, dom ska flytta. Fick 500 var =)Men det är skönt o vara lite glad, var äckligt deppig precis efter julHoppas ni andra ledsna blir lyckliga

Av Fredrik - 27 december 2006 11:07

Jag borde skriva något, men jag vet inte vad jag ska skriva s det blir ingenting vettigt... Vill inte vara ensam, det är inte bra

Av Fredrik - 25 december 2006 23:21

Jag o brorsan har spelat massa bf2, börjar bli rätt bra, ska man vara ledsen över sitt liv eller glad? Sa åt pappa o köpa en nu mus till datorn o det gjorde han också =) Vet inte om jag känner mig bättre än inatt, är tom, fast jag har spelat så mycket att jag inte märker av det... ännuJag vill ha kompisar irl, inte bara på internet, känns lite.... ja, värdelöst

Urk

Av Fredrik - 25 december 2006 01:07

Jag mår bara skit skit skit nu. Iofs var julen, igår jättetrevligt och allt, jag fick presenter, god mat, det var fint. Men med allt goda kommer dåligt, och jag vet inte varför, men jag mår totalt skitet nu. Ska sluta gnälla, typ komma på varför jag mår kasst, men jag har ingen aning, visst är jag ensam, men det är jag alltid. Är det nått annat? Jag har många idéer just nu, kan vara det, eftersom min hjärna blir överansträngd så fort jag kommer på något, jag tänker tänker tänker, sen kortsluts det, jag blir tokdeprimerad o allt känns skit eftersom jag drömmer bara om idéerna, jag gör aldrig nån. Undra om jag gjort nånting jag velat, istället för o bara tänka på det. Ska nog spela lite, då koncentrerar jag mig, och glömmer allt annat

Av Fredrik - 23 december 2006 23:07

Jag vill ha julskinka! Men jag vill inte bränna mig så den får svalna, men snart Jag känner mig jätteduktig förresten, städade köket utan att nån sa till (typ första gången), fixxade också julgranen, sågade av längst nere, bar upp den, o fixxade med ljus o pynt, kände mig duktig =)Hunden är rädd för smällar o skit, så det är ett helvete o gå ut med henne redan då, då folk smäller på kvällarnaUndra om jag kommer komma ihåg att skriva imorgon... annat fal, god jul på er era jävlar =D

Av Fredrik - 22 december 2006 11:40

Jag var o julhandla mat med morsan igår, nu var det inte jag som gnällde utan hon som inte orkade handla allt. Sen på kvällen var jag på cybertown gick skit för mig men var roligt som fan, men jag vill hellre köra paintball eller airsoft. Och när jag kört en omgång på cybertown sticker jag till nexuz där Henrik är (Henrik is the allmighty datanoerd) och... (nexuz är internetcafé btw) och spelar till lite innan 3, och jag kommer hem och somnar typ halv 4 o är bajstrött nuEn annan sak jag var så smart o konstaterade var att om man först springer runt o pangar laser, för att sedan spela dator i ett antal timmar, i en lokal som saknar ventelation (tror jag är bajsvarmt där inne) gör inte så man luktar gott *konstatera* Så jag går o badar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards