Alla inlägg under januari 2007

Av Fredrik - 31 januari 2007 17:21

Det är lajv nu i helgen... är helt överlycklig, men det är typ några problem, har ingen aning om vad jag ska spela och har inte packat :P Men kommer nog gå jättebra =D Har längtat efter lajv sen i höstas

Av Fredrik - 29 januari 2007 19:13

Jag är inte så trött som jag brukar vara efter en övning, men trött är jag, det är jag alltid efter övningar. Men för fan vad kallt det var. Fick värma händerna i armhålorna, mysig chock man fick varje gång man nuddade huden med dom kalla händerna. Övningar ftw, och jag ska på lajv nästa helg

Av Fredrik - 26 januari 2007 19:52

I helgen är det övning, kommer bli sjukt skoj att göra något (iofs gjorde jag något förra helgen, men övningarna är liiite annorlunda än civila). Jag var lite orolig att den skulle vara jobbig, eftersom mina fötter blir kalla extremt snabbt, dom är kalla nu t.ex då är jag inomhus i värmen, så jag har ingen lust att vara ute för länge. Men instruktör Wahlström sa att det skulle bli en slapp övning, så jag får ta och lita på honom. Sitta i ett tält med kamin i några timmar är inte helt fel, sitta o bevaka en korsning är inte lika mysigt

Av Fredrik - 23 januari 2007 17:44

Nu har jag inget o skriva... händer inte så mycket direkt, är ensam as usual... over and out

Av Fredrik - 21 januari 2007 21:18

Sådär, nu är helgen slut o jag ska duscha snart, men så kommer jag på att jag inte gjort engelskan.... Ängel som jag är blir det facit igen >.< Men det har vart skoj =)

Av Fredrik - 21 januari 2007 03:27

Fan vad social jag är nu i helgen :o Sov över hos Hampus fredag-lördag o så hade han en tjej från sin klass där, Kristina (otroligt att jag kommer ihåg namnet, gör aldri de), och jag snackade (det är också otroligt) Sen lördags kväll så kollade jag på film med axel o erik från min klass, och nu idag på söndag ska jag på lasergame med evelina, hampus o tove. Kommer bli skoj =)

Fbu

Av Fredrik - 18 januari 2007 16:31

Idag är första Fbu-lektionen för året =D Ska bli skoj, o nästa helg är övning. Kommer bli ett helvete eftersom man latat sig hela "vintern" men även sjukt roligt I helgen ska jag kanske ha filmkväll o kanske träffa evelina o dra till lasergame, får se hur det blir med allt

Av Fredrik - 17 januari 2007 17:15

Astra opererades idag o mår bra o jag är överlycklig =D=D=D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards